Ksksksks 4 aylık hamileyim grip oldum ama üşüttüğümden dolayı grip olduğumu düşünüyorum test yapmaya korkuyorum 4 aylıkken covit olanlar var mı acaba nasıl geçiyor?
ipekveatlas grip ve covid belirtileri neredeyse aynı.. test yaptırıp öğrenmen senin için daha iyi olur belki doktorun kan sulandırıcı vs gerek duyucak korkma ben de hamileliğim de 2 kere geçirdim ikimizde çok iyiyiz şimdi