Merhabalar kızlar bir sorum olucak. Bugün 6+3 olduk kalp atışını dinlemek için karından ultrason ile baktı doktorum çok fazla duyamadık yani kalp atışı var ama doktor küçük olduğu için az duyuluyor haftaya daha netleşir sesi dedi siz ne zaman duydunuz kalp atışlarını ?