Merhaba arkadaşlar bugün ilk defa hastaneye gittim.İlk gebeliğim.Doktor 7 haftaya giriyorsun dedi.Fakat kalp atışını duymadı normalde duymamız gerek dedi.Kese dışında bir yerde kasılmalardan kaynaklı yırtık var dedi.10 gün sonra kontrole gel dedi.Düşük önleyici fitil verdi.Sizce gebeliğim olumsuz mu😞