Elifim54 ayy kendini bi pok sanıyorlar desene şuna, hayatta onları umursamam beni telefonuna kaydetme gereği duymayanı, ben düşünüp burda post açmaya değer bile bulmam canım, hiç umrunda olmasın he, böylesi daha iyi neden biliyor musun görümcenin uzak olanı iyidir boşver yoksa hayatını bi güzel arapsaçına çevirirlerdi en iyisi uzak☹️🤛