Busrazafer07 Kızlar merhaba sezeryan sonrası kontrole giden varmı bende haftaya gideceğim alttan muayenemi yapıyorlar ultrasonla mi bakıyorlar nasıl oluyor bilgi verir misiniz?
FatihBatur Busrazafer07 benim ulturasonla karnıma bakmıştı doktor hani içerde bi sorun var mi diye 1 ay sonra gitmiştim doğumdan ve kanamam hala devan ediyordu ama geçenlerde arkadaşım doğum yaptı oda 1 ay sonra gitti doktoru ona alttan bakmış sanırım doktordan doktora değişiyor
Yesil_123 Busrazafer07 40 sonu kontrolüne gittim bende hem ameliyat yerime Baktı hem de alttan muayene etti gelmişken simear testi de yapalım dedi ama enfeksiyon olduğu için olmadı test.korkacak bişey yok bende çok endişelenmiştim ama korktuğum gibi olmadı