Kızlarrr yaaa eşimle alışveriş yapıyoruz bebeğimiz Haziranın ilk haftasına kadar doğacak inşallah ama yaz bebeği olduğu için ne alsam nasıl alsam kararsızım 0-3 ay alıyorum 3-6 ay alıyorum hepsini daha yazlık şeyler alıyorum. Kafam allak bullak tecrübeli yaz bebesi olan anneler fikir verebilirler mi? 0-3 ayları daha çok tulum mu yoksa alt üst ince takım olarak mı tercih etmeliyim? 3-6 ayları ince alıyorum onları giydirebilirim dimi çok ince kalmaz 🐣 Umarım anlatabilmişimdir lütfen yardımcı oluuunn 🥲