Ya ben hamile kaldığım günden beri hep ikiz hissediyorum yada çok istediğimden mi bilmiyorum ama beta sonuçlarımda yüksek çıktı yüksek olunca ikiz diyolar ama net bişey olmadığını biliyorum karnımda sanki çabuk çıkmaya başladı 9 haftalığız şuan 6 haftalikken gittim doktora kalp atışını da duydum tabiki tek kese göründü ama bakıyorum arastrdm baya ilerleyen haftalarda da ikinci kese görünebilirms yani bilemedim sizlerin nasıldı Martin ilk haftasi bida gitcem kontrole 🙈🙈😍😍