Kızlar 28inde organ taramamız var. Ama gittiğim hastane çocuk kardiyoloji doktorunun da mutlaka kalbine bakması gerek dedi ama o ücrete dahil değil ayrıca ödeme yapmanız lazım dedi. İlk gebeliğim o yüzden Bilgim yok detaylı usg taramasında kalbe bakılmıyor mu? Allah korusun bir sıkıntı tespit edilmesi durumunda kardiyolojiye gitmem gerekmiyor mu yoksa ben mi yanlış düşünüyorum. Ekstra kardiyoloji doktoruna görünmemiz gerekli mi? Deneyimlerinizi paylaşır mısını?