Gamzee74 merhaba öncelikle geçmiş olsun, bende bi akşam kasiklarim ağrıyordu sonrasında bel ağrısı yaşamıştım daha sonra lekem gelmişti ve hastaneye gitmiştim, Nst de biraz sancim çıkmis meğer o ağrının sebebiymis, hiç birşey belli olmuyor ben sancim olduğunun farkında bile değildim, için rahat etsin diye istersen bi doktoruna danış mutlaka kontrole git, ihmale gelmiyor🙏🏼