Kızlar ben cuma günü 36 haftalık oluyorum.Alerji hastası olduğum için bebeğin dış dünyaya nasıl tepki vereceğini bilmiyoruz etkilenip etkilenmediğini yani.Misafir kabul etmeyeceğiz ama bebiş için evi bahar temizliğine biraz erken sokacağız. Sizce haftaya pazartesi (36+3 oluyor) yapmalı mıyım yoksa 37 yi beklemeli miyim ya heran gelebilir artık belli olmaz diye korkuyorum zorunlu sezeryan olacak ama ya erken gelirse .. fikrinizi almak istedim