minik4550 Bu haftalarda normalmi kasik ağrısı bide ilk hareketi hissettim bida hissetmedim düzensiz olması normal mi 2.gebeligim ama unutmuşum benimle aynı hafta ve tecrubeliler yazarmi 1.5 hafta var daha kontrolumuze
Egat minik4550 18+1 deyim şimdi forumu geziyordum benim de 20.30 dan beri kasık ağrım var geçmiyor yarın doktora gideceğim inşallah ama herkes korkma rahim genişlemesi diyor.
123baby Ben de 18+5 deyim ikinci gebeliğim sanki hala hissedemiyor gibiyim bilemedim 🤷♀️ Kasıklarıma da çok fazla ağrı giriyor doktpr rahmin büyüdüğü için dedi. Poponun altına yastık koy yarım günde 15 dk uzan dedi bana