Seymaben Kizlar bebeğim hareket ettigi anda kalp carpintim oluyo sanki vucudumdaki butun kan yukari cikiyormus gibi oluyo normalmi birtek bendemi oluyor bu durum hareket etmeyi biraktigi anda normale dönüyor carpinti falan duruyor 🤔
Seymaben Duy_gu randevu aldim gidicem kuzum ama merak ettim birtek bendemi oluyor diye teşekkür ederim ❤️
Busranurtopal Seymaben canım bende 32 haftadan sonra başladı bu durum. Aslında bebeğin hareketi ile alakası yokmuş. Ben umursamamistim tesadüf kontrole gittiğimde tam ultrason için uzandigimda oldu. Doktorum tamamen normal olduğunu söyledi. Kan basıncı arttıgı için kalp çarpıntısı olur dedi. Yorulunca oluyor. Çok yorulma böyle olunca başını yüksek tutarak uzan geçer dedi
Seymaben Busranurtopal bende 30+2 haftakigim bu haftaya girmemle birlikde basladi heralde bebek buyudugu icindir diye dusunuyordum bende😊🥰
Busranurtopal Seymaben aynen o yüzden oluyor kuzum korkutma kendini ama yine kontrolde mutlaka doktoruna söyle. Ben şu an 35e girmek üzereyim iyice arttı. Ama korkma dediğim gibi çok yorma kendini 🥰