Kızlar ben yeni doğum yaptım elimde mochi var çok işimi gördü ama çok da güçlü değil elektrikli alsam daha hızlı ve daha çok sağar mı? Göğüslerim henüz düzene girmedi bir çok bir az süt geliyor bebeğime zar zor yettiriyorum. Belki elektrikli güçlü sağarsa daha fazla süt saklar bebeğim aç kalınca takviye ederim diye düşünüyorum. Elektrikli kullananlar Manuel den daha fazla verim alıyor mu?