ozomom Gerçekten özelde hangi doktora gitmeye kalksam özel muayenehane açtığını öğreniyorum, bir değil iki değil çok canım sıkıldı bu duruma, haftam da ilerledi ne yapacağımı bilmiyorum 😔
o1anneadayi ozomom medar Musa yılmaza gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim hastanenin doğum ücreti sezeryan 5100 normal 5500dü sanirim muayene ücreti de 250 tl
Uzay1907 Zeydem aysun hnm çok sakin ve soğuk bulunan bir doktor, ben medarda ertan zan’a gidiyorum çok çok kalabalık çok sıra bekleyebiliyoruz ama ilgisinden, tecrübesinden memnunum
ozomom Yani önerilen doktorların hepsi özelde muayenehane açmışlar, bu hafta Meryem hanıma gidecektim cuma gününe kadar raporluymuş o da maalesef 😢 Haftam ileride olmasa bir haftanın sıkıntısı olmaz ama insan hafta ilerleyince de doktordan çekiniyor kabul eder mi diye 🥺
altintaslar ozomom Bende Meryem hanıma gidiyorum çok memnunum. Hatta cuma gününe randevum vardı. Cuma hastanede miymiş😬
Annemiz ozomom kabul etmeyeceğini hiç sanmıyorum zaten kendisinin özele geçeli çok olmadı ama o kadar tatlı bi doktor ki korkmanıza gerek yok
gizemkrgzl Meryem hanımdan bende çok memnun kaldım bu kadar sevecen, ilgili bı doktor ilk defa görüyorum tavsiye ederim 😊
Kuzusununanasi Şuan nasıldır bilmiyorum ama adatıpta muayene ücreti reyhan hanıma 200 lira odüyordum. Muayene açtı o da muayene ücreti 250 liraydı en son özellere göre çok farkı olmuyor yani eskişehire taşındım ben burdaki doktorum özel hastanede 270 lira ödüyoruz ona da. Bi araştırın isterseniz ücreti fazla gelmezse reyhan kaplan hafızoğlu iyi bir doktordu.