Nrd34 canım aynısı bendede oldu o kahve lekeyi görünce hemen gittim doktora kese duruyo kan değerime baktı yükselmiş içim rahatladı eve geldik bi kaç saat sonra kan geldi hemen geri gittim yerleşmede olabilir düşük riskinde olabilir dedi sonra kendi doktoruma gittim ertesi gün oda aynılarını dedi ve ilaçlarıma devam etmemi söyledi progesteron fitil olarak kullanıyorum ben günde 3 kere sen yinede bi doktora git aynı senin dediğin gibi şiddetli kasık ağrım vardı