Benim 13 haziran görünüyor ama abisi gibi erken gelirse mayıs sonu diye düşünüyorum istanbulda yaşıyorum akşamları yine de serin oluyor ben kırkı çıkana kadar ince de olsa uzun kol giydiririm heralde sonradan ada alt üst takım kısa kollulara geçerim şimdilik uzun kol tercih ettim çok fazla almadım abisinden kalanlara bakacam abisi kasımda doğdu ama hiç giymediği uzun kolluları var sonra da havanın ve bebeğin büyümesine bakarak alırım kısa kol ilk oğlumda çok hızlı büyümüştü giydiremediklerim çok fazla