elifkrs Bende çift doz aşılıyım yurt dışında aşı zorunluluğu yok evet doğru, yani önceliği kendi halkına veriyor Ruslar milliyetçiler neymiş Türklere aşı yapmıyolarmış sen nerdesin bilmiyorum canım ama ben bebeğim riske girmesin covit olmayayım diye Türkiyeye gelip aşımım oldum çift doz aşım var 38+2 yim bebişim doğunca olucam bende üçüncüyü aslından üçüncü doz zamanımda geçti tedirginim ama mecburum zaten doğumuma 6 günüm var…