Ozlem0 ilk doğumu sezaryen yaparsan 2. Normal yapma ihtimalin düşük ciddi komplikasyonlar var araştırmanı ve doktorunla görüşmeni tavsiye ederim ben ilk doğumum sezaryendi ama sana diyemem ki sezaryen yap evet çok kolay geçti benim memnun kaldım ama herkesin bünyesi Doktoru şartları farklı o yüzden en doğrusu doktorunla bir rota çizmen 🙏