Kızlar happy Kids şifresini unuttuğum için buradan Yazıyorum dün gece Düzce’den Sapanca’ya annemin evi Ne geldim 19 günlük olduk bu arada bu ev bizim eve göre soğuk kombi yükselttim baya bebeğin burnu soğuk dün geceden beri üşüyor diye kendimi yedim benim üstümde de battaniye var üstüne yorgan üstüne tekrar battaniye örttüm bir sıtma gibi bir şey tuttu dün gece anlamadım sonrada terledim şuan atletle oturuyorum ama şu an evin ısısı normal döndü belkide bizim ev cok sıcak slye öyle hissediyorum altıda Bodrum var o yüzden buranın ısısı biraz farklı yerler soğuk mesela inadına da bebek hasta olur başıma üşüşürler diye korkuyorum laf ederler diye oraya gittin hasta oldu diye Kayınvalidem kayınpederim vs Sizce bebek üşüyüncemi hasta olur yoksa terleyincemi ya da hava değişimi mi hasta eder beni bir aydınlatın lütfen çok huzursuzum geldiğime pişman oldum sanki