Minikmucizemm24 Kızlar çok özür dileyerek soruyorm lohusayim 16.gunumdeyim. Kanamam da bir koku var ve rahatsız edici düzeyde, internetten baktım enfeksiyon için ateş ishal vs olur diyor. Elhamdülillah bunlar yok , böyle bir şey yaşayan oldu mu
Hhilall37 Minikmucizemm24 katıldığım gebelik okulunda; Bayılma Solunum güçlüğü ve hızlı solunum Ciddi karın ağrısı, Ateş Kötü kokulu akıntı İdrar yaparken ağrı veya idrar kaçırma Gibi durumlardan herhangi biri veya birkaçı olursa doktorunuza başvurunuz demişlerdi.