İlk 3 aydan sonra sürekli tansiyon sorunu yaşadım. Birden fazla doktora gittim hepside tansiyonun düşmesi normal dedi. Yükselmesinden kork düşsün bırak dedi. 28 hafta bitiyor hala yaşıyorum. Doğurana kadar da yaşayacakmışım🤦♀️ O yüzden tek bir şey yapamıyorum dışarı çıkamıyorum sürekli birisine ihtiyacım var. Yoksa bayılıp kalıyorum. Korkmana gerek yok canım. Kanama,sancı olmadığı sürece idrar yolunda bir sıkıntı hissetmediğin sürece doktora gitmene gerek yok. Bebeğin haraketlerini de hissediyorsan sürekli korkma.