Kızlar merhaba, geçtiğimiz hafta çalıştığım ofiste 2 kişi pozitifti daha sonrada görüştüğüm 2 arkadaşım temaslı çıktı çok şükür birşey yoktu ama bugün boğaz ağrısı ve hafif öksürük le güne başladım. Dün biraz soğukta kaldım üşütmüş olabilirim diye de düşünüyorum. Acaba sadece boğaz ağrısı belirti olabilir mi korktum biran