ikizleribeklerken Sibelizm35 özel Çınarlı hastanesine gidiyorum 20. Haftadayız doğumu da nasipse orda yapmak istiyorum
Minikkalbinannesi Çiğlideki Can hastanesine gidiyorum. Çokta memnunum doktorumdan. Sadık bey çok free bir insan. Bütün stresim korkularım gitti sayesinde