Bebeğim hareket ettikçe karnımın içinden vajinama sanki iğne saplanıyor gibi hissediyorum. Tekmeleri hala aşağıda kafası yukarıda dönmedi, hissediyorum. Ayaklarından dolayı doktorum da bugüne kadar hep baskı yapar dedi, ki yaptı da. Ayaga kalkınca agırlık yapıyordu resmen alt bölgeye. Ama şimdiki ağrı gibi değil, sızlatıyor, sanki içimden iğne batıyor gibi. Sizde de böyle mi? Annem vücudumun artık doğuma hazırlandığını söyledi. Sancısız hali bile böyleyse nasıl doğurucam diye düşünmeden edemiyorum 😔