Ozlemdrn ben de sabah açken hep istifra ediyordum. Sadece safra çıkıyordu tabi mide boş olunca. Ama onu da çıkartmadan rahatlayamıyordum. Gece çok acıkıyordum 3 kere kalkardım ekmek dışında hiçbir şey bastırmıyordu. Doktor prilam verdi onu da içtim istifra ettim 2 gün de bıraktım. Malesef istifra dışında ben bi çare bulamadım. Ekşi elma, çubuk kraker, ekmek deneyebilirsiniz. İnşallah biran önce geçer benim 15-16. Haftaya kadar devam etti 🥲