MTugba Esenkaplan bende aynı durumdayım ilerde kordon dolanır diye korkuyorum beş dakikada bir dönüyorum
kartanesi02 Esenkaplan dönerken dikkatli olursan bişey olmaz ben oturuyorum sonra dönüp yatıyorum doktorumda böyle önermişti çok şükür ilk kızımda yaşamadım inşallah bundada yaşamam 😊