prensannesi1649 benimmdunyamm hım benim de 16 çıkınca hastanede yatırdılar bi gün düşünce eve gonderdiler ama benim evde de yüksek çıkıyor
benimmdunyamm prensannesi1649 yok canım evde normal benim birde ilk olcuyor 15 çıkıyor 5 dk bekliyor hemşire tekrar ölçüyor 13 düşüyor öyle
Aybegum95 MASAL6165 16. Haftam bitti bir haftadır inanılmaz baş ağrım var benimde migren başlangıcımı acaba dedim , bildiğin acı çekiyorum doktorum parol alabilirsin dedi içmedim de
MASAL6165 Aybegum95 Tansiyonunuz kaç oluyor ölçün banada parol al dedi ama almadım parolun tansiyona ne etkisi olabilir ki ağrının önemi yok tansiyon olmasın bebek iyi olsun yeter
zumradmr_11 13 9 sınır kizlar onun ustu tehlileki gebelik tansiyonu olabilir doktorunuza bildirin panik yapmadan temkinli davranin