Ebyuuu orası öyle tabiki. Çalıştığım kurumun kendi yönergesi var. aslında şartları kötü değil. Ama tavırları hoşuma gitmemişti. Yani şöyle bir cevap vermiş olsalardı belki bu kadar takılmazdım. Yasa gereği 16 hafta olan analık izni bizde 20 hafta mesela. 7.5 çalışma saatini düşündüğünüzde hamilelik süresi boyunca toplu kullandığınızda 4 hafta yapıyor biz toplu kullandırtıyoruz demiş olsalardı ikna olurdum. Ama bunun bile farkında değiller. Biraz kişiselliğe dönüştü konu.