Rumeysa14028 71le hamile kaldım. 86 ile doğuma gittim hala 86yım 🤣 ama benim hatam çünkü ben bir hafta içinde 79a inmiştim zaten ama yeme işini abarttım. Benim yaptığım hataya düşmeyin. İnsanlar öyle bir gaz veriyor ki süt olur şunu da ye bunu da ye diye. Halbuki en çok süt yapan şey su zaten. Onun dışında sağlıklı beslenmek önemli olan her şeyden dozunda yemek. İnsanlar aman kilo düşünecek vakit mi diyor ama kilo fiziksel olarak da manevi olarak da yoruyor insanı. Uzun lafın kısası diyet yapmayın ama daha sonra veririm diye doyduğunuzdan fazla yemeyin. Canınız bir şey çektiğinde tadımlık alın içinizde kalmasın 😉