Merhaba kızlar ben 11.haftalık hamileyim ama böbreyimde problem var ateşim sık sık yükseliyo annem ve kayınvalidem karar aldılar ki onların yanına gidib orda tedavi olayım biz eşimle Ukraynada yaşıyoruz annemlerde Azarbaycanda yaşıyor daha belli deyil ama büyük bir ihtimalle eşimi burda bırakıp gidicem çok üzülüyorum eşim hamilelik sürecinde yanımda olamayacak diye😥😥