Bence kesinlikle insanin kendi iradesine birakilmamasi gereken bir durum. Ben birakamiyorum diyenleri anliyorum cidden bagimlilik yapmistir. O zaman destek alinmasi lazim, birakamiyorum diyip devam etmek bana göre yetersiz bir çaba. Benim yengem de kullandi. Dogunca bakin gorun bebegim ne kadar saglikli sigaram da yanima kar kaldi dedi. Yani icne diyen sanki onun keyfine dusmanmis gibi davrandi. Herkes sevindi tabii demek ki etkilememis diye. Ama sonra noldu cocuk ust solunum yollarindan dolayi hastanelerde surekli. Astımı, bronsiti bi turlu toparlanamiyor garibim. Yengem elim kopsaydi icmeseydim diyor artik. Hatta cocuga üzüntüsünden aklina bile gelmiyomus birakmis. Demek ki mümkün. Yargilamiyorum kesinlikle Allah yardimciniz olsun.