Mrvnehir208 Kizlar merhaba saçımı boyatmam gerekiyor doktoruma sordum boyama dedi 29 yaşındayım ama beyazım çok ve çok rahatsız oluyorum daha 4 bucuk aylık bebeğim nasil durcam bu kadar zaman hamileyken saçını boyatan varmı yorumlarınız çok önemli 😭😭😭😭😭
Klcaysgl Mrvnehir208 Bende 28 yaşimdayim emin ol benim de cok kötü beyazlarim çikdi diplerden ama bebeğime zararli diye dayanmaya çalişiyorum cnm 😩
Egesr Mrvnehir208 bende 28 yaşımdayım inanılmaz dibim geldi ve çok beyazım var doğuma son 54 gün kaldı dün hamile çekimi yaptırdık diplerim çok kötü duruyordu ama napayım bebeğe zararı olmasın 😂 doğum sonrası emzirirken boyatılıyor mu onu bilmiyorum.