haziran26 Ben hamile kalmadan öncede göbeğim vardı şimdi gebe kalınca iyice gaz ve şişkinlikle göbeğim daha da belirginleşti. 10 haftalık gebe olmama rağmen karnım 5 aylık gibi görünüyor. Bu durumu yaşayan var mı? Nolcak bu göbek😩
Btlsa haziran26 ben de 12 haftalığım aynı durumdayım artık doğum sonrasına veririm ümidiyle bekliyorum 🤦🏻♀️
MTugba haziran26 bende 16 yön göbek kocaman oldu :( bir kilo almışım ama hiç doymuyorum bu gidişle tombik bişey olucam. Herkes de bişey diyo yok karnın çıkmış yok kalçan çıkmış Napim bebek büyüyor tabi çıkacak
seri4270 haziran26 benim de ilk hemen çıktı sandım sonra geçiyor merak etmeyin ilk zamanlar şişlik gaz oluyor şimdi 32 haftalık kimse karnın yok diyor