Mocuzemiz portakalcicegii bura forum benim ihtiyacim oldugna yaziram eger benim yorumum seni howna gitmiyorsa bakma tamammi?sen o biri yorumlari okumamsan bende atewden cok pis durumdaudim anlamamsiz aslinda😡😡😡😡
Mocuzemiz portakalcicegii coranaya ne yazirlar atewin varmi?oskurursen yazirlar ne yazim ?iyi bu sen okuma benim yorumlarimi hamilesin ola bilir sene qiciq verir hepimiz hamile bir birimizi qirmayaq sende beni kirma olurmu
Mocuzemiz portakalcicegii ben cok aci bir durumdaydim evet icimi ragatlatmaq icin soruyardum herkes bir soz sorur bura soru sormaq ucun
Mocuzemiz portakalcicegii atewin var sozu ayip oldugunu iyiki dedin bir daha soylemem ayip soz imiw😆😆😆😆
Mizgin09 poyrazinannesi1 ben 3 defa atlattım önce ölüyorum zannettim sonra düzeldim iyisin şükret toparlanırsın Allahın izniyle daha ağır geçireceğini zannetmiyorum ishal kusma yoksa rahat geçirirsin