Turkolog12 Kızlar merhaba testimi yaptırdım sonuçlarım kaç günde çıkar sizce bu hastanede yaptıran var mı ne kadar sürede çıktı mesaj falan geliyor mu çıktığına dair ?
Sureyya-22 Turkolog12 merhaba inşallah güzel sonuçlar alırsınız ve bebeğinizi de sağlıkla kucağınıza alırsınız ☺️ ben de yaptıracağım siz ne kadar ödediniz acaba
SinemMmMmMmMmM Turkolog12 genetik test olarak yaptırdiysanız 2-2 buçuk ayda anca çıkar bende şehir hastanesinde yaptırmıştım 3 ayı buldu nerdeyse.. e nabızdan kontrol edebilirsiniz sonucunuz çıkmıştır diye yazı olur tahlillerinizde.
Turkolog12 Sureyya-22 amin inşallah hepimiz 🤲 çok teşekkür ederim bir ücret ödemedim devlet hastanesi olduğu için canım
Turkolog12 Ayisigi45 burada bir kaç kişi 1 ayda cikti dediler de kuzum ondan sordum inşallah çıksın ya bir an önce
Turkolog12 Ayisigi45 ne anlama geliyormuş peki 🤷 ben hiç anlamiyorum da sonunda çıkmış tam 1 ayda çıkıyor demek ki ya benim 1 hafta bile olmadı merak ediyorum