Uslmmulm Merhaba kızlar 38. Haftadayım koskoca ayları bitirdim ama bü türlü şu günler gelmiyo benim gibi sıkılan artık minnagına kavuşmak isteyen kimler var ? Birde yalancı sancım var her seferinde gerçekten doguruyorum sanıyorum ama tık yok .😞😞😞
havvataylan Uslmmulm. Bizde 38+1 olduk aynı şekilde doğsun istiyorum artık. Sancı gelip gidiyor, heyecandan duramıyorum. Gelsin artık kızçem 🎀😍
mftmnrkklk 38+4 olduk bende artık dogum yapmak istiyorum yalancı sancılar var hareket etmekte cok zorlanıyorum 😕😔
Uslmmulm mftmnrkklk bendede iki günüdür kasılma oluyo yalancı sancımda sürekli oluyo diye kasılmalarım için doktoruma gitmedim