34+5 im. Öğleden sonra kontrolüm var. Geçen hafta nstde sancım çıktığı için 2 gün hastanede kaldım. Ciğer geliştirici iğne vuruldum ve sancı durdurucu ilaç verdiler. 1 hafta evde dinlendim. Bugün yine nstde sancı çıkarsa beni doğuma alırlar diye korkuyorum 😪 Hiç hazır değilim ve aşırı stresliyim 😬