Metehaninnannesi Elisaceren bende istemiyorum da işte kendi sancım gelmezse de beklerim yani sezeryandan ve suni sancıdan korkuyorum korktuğuna uğratmasın Rabbim
merve100 40+0 bugün kontrolüm var yine , nişan geldi , açılmam var , hastane de sancılarım bile var eve geliyorum hiçbirşey yok . Hatta şuan sancıyı geç sanki 32. Haftadayım öyle bi rahatlama var . Şaka gibi geliyor artık
Metehaninnannesi merve100 yaaa hadi inşallah devamı da gelirde doğurursun hayırlısıyla bizde bunlarda yok 🙄
merve100 Metehaninnannesi inşallah artık çok zorlanıyorum , üstelik ilk doğumda değil bekledikçe korkularım da artıyor . Rabbim sağlıkla getirsin hepimizinkini ne stresli günler oldu son anlar
Poyrazinannesi003 Bayanlar gunayedin az önce eşim gittikten anda lavaboya gittim böyle çok fazla değil ama az da sgl sümüklü bi yapı geldi baya kivamliyDi nisan mi acaba bilen var mı ? Bnm hesaplamama göre 34+4 doktora göre 36 kafam karsti
Cokistersengelerbence Metehaninnannesi ay bende son posta geldim direk doğurdun mu diye soracaktım. Gözün aydın😀 bende 38+4 doğuramıyorummmmmmmm 🤣totem sırası bende activating labor videosunu bugün yaptım keşke sabaha doğursam🤣
Elisaceren Metehaninnannesi çok sevindim analı babalı sağlıkla büyüsün 😍😍nasıl geçti doğumunuz ? Ben bekliyorum birazdan 40+1 olucaz
Metehaninnannesi Cokistersengelerbence bir an evvel bir avazda kurtul inşallah canım valla bende hiç oturmadım doğuma kadar öyle özel egzersiz falan yapmadım ama nazlı bu senenin bebekleri sanki biraz geç geliyolar
Metehaninnannesi Elisaceren hızlı oldu 2. Olduğu için sabah 5 de sancılar başlamıştı hafif hafif akşam 6 dan sonra artmaya başladı 8.30 dan sonra iyice sancılandım 8 de hastaneye yatmıştım zaten 9.30 da doğum yaptım dikişler falan var o biraz sorun oldu ama şükür iyiyiz Rabbim sizede kolaylık versin ınşallah o an çok sancılı bir süreç olsada emin olun sonrasında o koku o ses herşeye bedel
Metehaninnannesi Bsrasengulll Rabbim yardım etsin inşallah sağ salim kavuşun evladınıza teşekkür ederim hiç stres yapmayın zamanını onlar çok iyi biliyor doktorunuza ebenize ve en çok kendinize güvenin
Elisaceren Metehaninnannesi çok şükür iyi olmanıza sevindim 🎊🎊kuzucukla sağlıklı günler diliyorum.. evet benim de inşallah normal olur darısı başıma hala bekliyorum 🙏
Metehaninnannesi amineravza bende öyle diyordum valla 😁 40+1 sabaha karşı sancılar başlamış ben yalancı sancı sanıyordum meğer doğum sancmmış sonradan anladım ilk hamileliğimde hiç yaşamadım yalancı sancı bunda sancım oldukça hepsini yalancı sancı olarak nitelendirdim o günki de öyle sandım
amineravza Metehaninnannesi salı günü tekrar gideceğim doktora o gün de birşey çıkmazsa perşembe günü sezeryan. Olucak