Aman kızlar ya cuma ve cumartesi test yapmıştım silik çizgi gördüm sizlerle paylaştım fakat çevremde söylediğim Kişiler e çizgi silik hamile değilsindir umutlanma hamile olsan o çizgi çok belli olur yada ne bileyim daha tutunuyordur ama oda düşer belki çok silik umutlanma adetin 5 Gün geçsin diyorlar sizce de öyle mi benim düşüncem olmasa silik çizgi de çıkmaz sonuçta hepimiz öncesinde test yaptık olmayınca bembeyaz oluyor orası bugün de tekrar yaptım yine silik çıktı aynı zamanda kan verdim gece e nabıza düşebilir düşmezse sabah çıkar dediler merakla onu da bekliyorum