Bensu9 serum fizyolojik aldm ama birer damla damlatıyorum çnkü bebeğim daha 13 günlük. Fazlası zarar verir. 1 damla yetiyor bebeklere. Üstelik aspiratörle çekmenize gerek yok serum yetiyor ona. Eğer burnu çok tıkanıksa aspiratör kullanyrz. Doktorumuz aynı bu şekil anlatmştı canım. Hatta tüp şeklinde olan deniz suyu almştm ama pahalı olduğu için şmdi serum fizyolojik aldm