0303 Gzdfth95 merhaba ben phlips avent aldım fosforlu olanını ki gece düşerse kaybetmeyelim☺️🙈Henüz kullanmadık inşallah bebişimizi bekliyoruz🥰
Haticeey Gzdfth95 Ben önce damaklı nuk aldım canım ama tutmadı avent alalım dedim yani onuda tutmazsa yazık olacak avent gibi olan damaksız baby plas aldım deneyelim tutarsa diye onu tuttu 😁
Gzdfth95 Haticeey yani diyorum acaba illa marka avent falan almalı mıyız neye dikkat etmeliyiz bilmiyorum
Haticeey Gzdfth95 Kuzum bebekten bebeğe değişiyor en pahalı emziği alırsın tutmaz sıradan bi emziği tutar deneye deneye öğreniyoruz
NeeSalman Oğlumda avent kullandım kızımda da kullanıyorum şimdi bir de frigg markasını aldım tipini çok beğendiğim için ondan da memnunum🌸
Aylin_16 Gzdfth95 avent kullandım ben damaksız olduğu için bağımlılık yapmıyor bence oğlum kısa süre emdi kendi isteğiyle de 4 aylıkken falan bıraktı