8 hafta önce dogum yaptim ilk cocuguma. Allah nasip ederse üc yada dört cocuk istiyorum 🙈 ama sezeryan sonrasi hamilelik beni cok korkutuyor bu konu hakkinda bilgisi olan, yasayan geciren varmi? Sezeryan sonrasi hamilelikte yada dogumda sorun yasadinizmi? Nekadar süre sonra hamile kaldiniz?
Cok ara birakmak istemiyordum aslinda, tabi oglum büyüyünce fikrim degisirmi bilmiyorum ama 1-1,5 yil sonra baslariz diye düsünüyordum.