Seyma_ Kendi doktorum decavit kullanmamı istemsti devam ediyordum aile hekiminde yapılan tahlilde kan ve demir degerlerm cok düsük cktı decaviti 1 haftadır brakms oldm ikisini aynı anda kullananlar var mı acaba? Zararı olur mu die kullanmıorm
Ahsenn Seyma_ canım benim ferritin 6.3 çıktı. B12 76 gibi birşeydi decavit kan hapım b12 iğnem ve kalsiyum hepsini iki haftadır bir arada kullanıyorum toparlamak için ve bir zararı olmadı
Sukranerolkaradag Seyma_ 2sini kullanıyorum ben tüm değerlerim normal çıkıyor ben bunlara bağlıyorum ama çok düzenli kullanıyorum aynı saatte içtim hep.
Ayshe320 Seyma_ gyno ferro sanal tek iyi gelen kanımı yükselten ilaç👌kanım düşürlrrdeydi 9dan yukarı çıkmadı şükür bu ilaçla 13 e yükselde günde 2 kere içiordum
Seyma_ Naz1905 bir zararı olmaz degil mi canm smdi doktorm neden braktn diyecek. Demir hapınıda icmek zorundaym cok düsük kan degerlerm 1 hafta var
KaviNim Seyma_ ilaçlarını güzelce kullan ihmal etme ve bi güzelde pekmezini kan yapıcı seylerde tüket Allahın izniyle degerlerin güzel olur
Naz1905 Seyma_ sen yine doktoruna sor ama canm decavıt zaten vitamn için yedklermzn ne zararı olablrki demir ilaçlarını ihmal etme sakın
Samiye Bende kullanıyorum ikisini. Ferro sanol sabah ac karnina zaten decaviti de aksam yemeginden sonra iciyorum ben bi sıkıntı olmuyor
Maviii Samiye kapsüllü mü içiyorsunuz benim midem almıyor, doktor kızacak ya? aç karnına başka bir ilaçta alıyorum midem kaldırmıyor
KaderGlserinOk Bende kullanıyorum ama decaviti kullandıktan sonra fark ettim kilo artışı oldu bende 🤦🏼♀️