Aycha Sancı nst de gözükmüyor çok fazla dedi ilk nst de çıkmadı sanırım. Ama yine de yatış verildi kısalma olduğu İçin rahimde bebekte 33 haftalıkla uyumlu olduğu İçin, ciğer geliştirici serum ilaçlara başlandı sıtma tuttu kovidden şüphelendiler negatif çıktı çok akıntı vardı enfeksiyondan dolayı ateş yapmış olabilir o da sancı yapar dedi doktorum bakalım yatıyorum ara ara ağrım oluyor sancım vurup gidiyor inşallah 36 ya kadar durmasını istiyoruz Rabbim büyük