gurbetcikizii merhaba ben 40+1 haftaligim ve burnum tikali boğazım ağrıyor omuzlarım belim kalçam bacağım dizim heryerim ağrıyor yürüyemiyorum resmen baş ağrısıda çok var cuma test verdim negatif çıktı bugün yine vereceğim ama yarına çıkar.. sizin ne gibi belirtileriniz vardı ve nasıl atlattınız?
poyrazinannesi1 Çok geçmiş olsun, umarım değilsinizdir. Bendeki belirtiler şunlardı: üşüme, titreme, yoğun baş ağrısı, halsizlik, öksürük. Belirtiler kişiden kişiye değişiyor. Eşimde halsizlik ve eklem ağrısı vardı.