Gönül isteki özel olsun ama ekenomi beli ne sen yorul ne eşin yorulsun bence özele o parayı vermek yerine cocugun un eksigini yada ilerliyen zamanda cocuguna eşya alırsın bende 6 Ay boyunca özele gidip 7. Ayda devlete gittim özelde fuzuli para gidiyor bu benim fikrim 🤷♀️ madi açıdan düşünerek ama nerde rahat edersen orada yapmalısın