iremovic Benim de 42 gün kaldı uygulamaya göre ama muhtemelen daha erken gelir ilk hamileliğim normal doğum istiyorum inşallah Allah nasip eder 🙏🏻💕 inşallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize 🐥
Kocyigitebru Son 39 dün hemoroid çıktı böbreğimde taş var ayrıca stent var böbrekte bu zamana kadar normal dedi doktor ama korkmaya başladım sezeryana döner diye 😞