ElifBal Anneoluyorummmm 2 hafta erken mi alınıyor acaba bende 35 + 3 haftalık hamileyim 1 hafta erken alırız dediler öncesinde bi sıkıntı olmazsa eğer Bu arada özel mi devlet hastahanesi mi acaba
gizemkrgzl Benimde 90 ama sezeryan olursa tabi daha erken olur heralde 😄🤍 zaman geçmiyor evresindeyim 🥺
Hira02 gizemkrgzl zaman şimdi geçiyor hele sen son günlerine gel zaman duruyor sanki benim ki şafak 7 ama geçmiyor
Buki35 gizemkrgzl benimde 95 ama ilki gibi normal olursa abisinede benzerse daha erken gelşr tam bayramlık🤣🤣🤣
Zeynep0806 tugbaacng benimde 53 normal olurda sezaryan olursa kaç oluyor bilmiyorum 🤷♀️ kaç kilo aldınız bebek kaç kilo 🙏🏻
Papatyaytt Sumeyye58 ne gibi canm bende korkmaya başladım çünkü 68 günüm var ve karın kasılma sertmlesmem derken erken doğum belirtilerini acaba ya 🥺🥺🥺
Anneoluyorummmm @ElifBal yani onu bilmiyorum erkenmi olur benim 38. Haftama denk geliyor. Özel hastane