Merhaba hanımlar
Doktorum proluton iğne verdi riskli gebelik diye.haftada bir vurunacağım. Reçetesiz olarak sağlık ocağında yaptırabiliyor muyuz ? Bilginiz var mıdır?
Aynı zamanda geceleri 1 adet fitil şeklinde progestan kullanmaya başladım henüz 2 tane kullandım.
Bir de 5+3 teyim az önce uyandım tuvaletten sonra silindim vajinal akıntım çok açık renk pembe gibiydi belli belirsiz. özellikle silinmesem farketmezdim bile. Bu tip lekeler normal mi. Kanama değil kesinlikle. Yerleşme zamanı 3 gün benzeri bi lekelenme yaşamıştım o da cok acık renk pembeydi hiç kırmızılık ya da kılcal kan görünümü yoktu. Böyle bi şey yaşayan var mı?