Aselsevde 19+4
17den beri hissediyorum bebegi. 3.gebelik.
Ferrum. D3. Coraspin. Oksapar. Kullandigim ilaclar bunlar.
Bulantilar 16-17 gibi kesildi bi anda ama bazen yokluyor. Asiri koku olayları ve görüntüsu hoş olmayanlar şeyler 🤮🤢
Zamanla bunlarda kalmaz sanırım.
Ayakta kalınca belim ağrıyor.
Çabuk yorulma oluyor ( evde bi cocuk daha olunca galiba) dinlenmeye fazla vakit yok